فرش فرش .

فرش

سوالات رايگان پيام نور

سايت سوالات رايگان پيام نور جهت ارائه خدمات كامل به دانشجويان دانشگاه پيام نور ، نمونه سوالات دانشگاه پيام نور را براي هر نيمسال تحصيلي به صورت رايگان در اختيار شما دانشجويان قرار خواهد داد.
بانك جامع سوالات پيام نور، دانلود جديدترين سوالات امتحاني دانشگاه پيام نور با پاسخنامه تستي و تشريحي براي تمامي رشته‌هاي مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد.

سوالات حسابداري پيام نور – سوالات رايگان حقوق – سوالات عمومي پيام نور

خدمات سايت نمونه سوالات دانشگاه پيام نور بر اساس موارد زير مي باشد

1 – نمونه سوالات كارداني دانشگاه پيام نور ، نمونه سوالات كارشناسي دانشگاه پيام نور و نمونه سوالات ارشد دانشگاه پيام نور از نيمسال اول 87-88 تا نيمسال اول و دوم 96 – 97 نمونه سوالات بر اساس رشته تحصيلي و كد درس مي باشند در قسمت جستجو كد درس را وارد كنيد تا سريعتر به فايل دسترسي داشته باشيد

2 – مجموعه آزمونها و سوالات استخدامي براي دانلود و همچنين براي مطالعه آنلاين

3 – مجموعه سوالات مدرسه شامل اول ابتدايي ، دوم ابتدايي ، سوم ابتدايي ، چهارم ابتدايي ، پنجم ابتدايي و ششم ابتدايي ، سال تحصيلي 96 – 97

نمونه سوالات امتحاني و آزمون درسهاي آموش قرآن ، كار و فناوري ، تفكر و پژوهش ، رياضي و رياضيات تكميلي ، علوم تجربي و تكميي ، فارسي ، مطالعات اجتماعي ، نگارش فارسي

4 – آزمونهاي راهنمايي شامل هفتم متوسطه اول ، هشتم متوسطه اول و نهم متوسطه اول – نيمسال اول و دوم 96 – 97

پك نمونه سوال و مجموعه آمونهاي تستي تشريحي با جواب و پاسخ آمادگي دفاعي ، فرهنگ و هنر ، كار و فناوري ، زبان انگليسي ، زبان عربي ، دروس تلفيقي و تركيبي

5 – پكيج نمونه سوال دبيرستان شامل دهم متوسطه دوم ، يازدهم و پيش دانشگاهي متوسطه دوم

سوالات اورجينال و پايان ترم درسهاي عربي و زبان قرآن ، دين و زندگي ، هنر ، كارگاه كار آفريني و توليد ، جغرافياي ايران ، شيمي ، فيزيك ، زيست شناسي ، هندسه ، اقتصاد ، منطق ، تاريخ ايران و جهان باستان ، رياضي و آمار ، جامعه شناسي ، علوم و متون ادبي ، زبان آلماني و فرانسه ، علوم زمين ، تاريخ شناسي ، فلسفه ، علوم اجتماعي ، فيزيك رياضي ، هندسه تحليلي و جبر خطي ، حساب ديفرانسيل و انتگرال ، رياضيات گسسته با پاسخ تستي و تشريحي

6 – رشته هاي ادبيات و علوم انساني ، رياضي فيزيك و علوم تجربي
7 – سوالات و آزمونهاي اورجينال كنكور سراسري ، آزاد و آزمايشي سال 97
8 – پك آزمونهاي اورجينال راهنمايي رانندگي و آيين نامه و كتاب راهنمايي رانندگي
9 – بيش از ۷۰ درصد سوالات سايت رايگان مي باشد

نمونه سوالات پيام نور با جواب ، منابع درسي پيام نور ، تاريخ امتحانات پيام نور و جزوات در سوالات رايگان پيام نور قبولي خود را تضمين كنيد .

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۵۲:۰۵ توسط:مهدي روزبهاني موضوع: نظرات (0)

معرفي سايتي معتبر جهت دريافت بك لينك قوي

براي اين كه سايت شما بتوانيد در نتايج جستجوي گوگل و ساير موتورهاي جستجو مطرح و معتبر موقعيت برتري كسب كنيد بايد به بك لينك هاي ورودي به سايت خود اهميت زيادي دهيد .

يكي از مهمترين معيارها و حائز اهميت ترين اولويت ها در بهبود رتبه در نتايج جستجو بخصوص جستجوگر هوشمند گوگل دريافت بك لينك قوي مي باشد .
درصورتي كه سايت شما بك لينك هاي قدرتمند و با كيفيتي كسب كند در نتايج بالاتري از گوگل صعود خواهد كرد .

خريد بك لينك با كيفيت در سايت هاي مجموعه شيك رنك بسيار نتيجه بخش و تاثير گذار خواهد بود .


سامانه شيك رنك با در نظر گرفتين كليه فاكتور هاي رتبه دهي و حفظ و ارتقا قدرت بك لينك هاي خود بطور طبيعي و كاملا استاندارد بك لينك با كيفيت در قالب پكيج ها و تعرفه هاي زير در اختيار كليه وبمستران و سئو كاران گرامي قرار دهد .
 

چرا خريد بك لينك از سامانه شيك رنك :
- 99 درصد وبسايت ها داراي گواهينامه امنيتي ssl جهت افزايش ضريب اعتماد گوگل
- امكان دسترسي به وب سايت ها از طريق اينترانت و اينترنت جهت افزايش بازديد و ارتقا رنكينگ الكسا
- 99 درصد دامين ها قامتي بالاي 4 سال
- عمومي بودن وب سايت جهت لينك سازي براي كليه وب سايت ها از جمله سايت شما
- 99 درصد دامين وب سايت ها رنك دار و داراي پيج رنك گوگل
- سايت هاي فعال و معتبر و مديريت شده
- 99 درصد دامين ها داراي پيج اتوريتي قابل قبول
- تقويت سئو و قدرت دامين كليه وب سايت ها
- ثبت شده در گوگل وبمستر و بروز رساني مداوم جهت ارتقا كيفيت
- بروز رساني موقعيت جغرافيايي سرور ها در زمانبندي هاي مختلف
- بروز رساني قالب رنگبندي و تنوع وب سايت ها در زمانبندي هاي مختلف
- حفظ استاندارد و تعداد خروجي جهت ارتقا بازدهي و كيفيت آنها
- دو فالو يا فالو بودن كليه بك لينك ها
- تضمين عدم پنالتي شدن سايت
- ارزش و كيفيت هر 1 بك لينك جدول بالا برابري دارد با 1000 بك لينك بي كيفيت
- تعرفه بسيار عالي نسبت به بازدهي و كيفيت
- و..

براي سفارش بك لينك بر روي لينك زير كليك نماييد .

https://www.chicrank.com/backlink.php

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۱۵:۱۷ توسط:مهدي روزبهاني موضوع: نظرات (0)

انواع طرح هاي فرش ايراني

فرش ايراني با قدمتي ديرينه كه به دوران هخامنشي باز مي گردد در سراسر جهان شهرت دارد و بخش قابل توجهي از بازار فرش جهاني به فرش دستباف و ماشيني ايراني تعلق دارد .


قالي ايراني به دليل نقشه هاي بسيار خاص و رنگ هايي كه در آن به كار مي رود متفاوت از فرش هاي كشور هاي ديگر است و مي توان گفت ايران در زمينه فرش بافي داراي سبكي خاص و منحصر به فرد است .


طرح هاي به كار رفته در فرش ايراني عبارتند از طرح اسليمي ، شاه عباسي ، اقتباسي ، شكارگاهي ، افشان ، بته اي ، تركمن ، درختي ، گلداني ، محرابي ، تلفيقي ، محرمات ، آثار باستاني و ابنيه اسلامي ، تركمن ، خشتي ، ايلي و عشايري ، هندسي ، ماهي درهم ، گل فرنگ .
اين طرح ها در ابتدا در فرش هاي دستباف به كار مي رفتند كه با ظهور فرش هاي ماشيني در آن ها هم به كار گرفته شدند .


در فرش هاي ماشيني امروزي همان طرح هاي گذشته وجود دارد اما با ايجاد سليقه هاي جديد و تغيير سبك زندگي ، طرح و نقشه هاي نويني در فرش هاي ماشيني ظاهر شده است كه عبارتند از طرح ترك و فانتزي و مدرن .


انواع طرح هاي فرش ايراني


اكنون بعضي از طرح هاي رايج فرش ايراني را توضيح مي دهيم :


طرح آثار باستاني و ابنيه اسلامي : براي بافت اين طرح از فرش هاي ايراني از نقاشي و كاشي كاري هاي عمارت و بنا هاي تاريخي ايده گرفته شده است . مسجد امام و شيخ لطف الله اصفهان ، تخت جمشيد شيراز و طاق بستان كرمانشاه از جمله اين بنا ها هستند .

طرح اسليمي : در فرش با چنين طرحي نقش و نگار ها به صورت تكرار شونده و منظم قرار گرفته اند و شامل طرح هايي مانند اسليمي بندي ، اسليمي افشان و غيره است .


طرح شاه عباسي : اين طرح به دليل استفاده از گلي با نام شاه عباسي با اين عنوان شهرت يافته است و خود شامل چند طرح از جمله شاه عباسي افشان ، شاه عباسي لچك ترنج و شاه عباسي درختي است .


طرح افشان : در اين طرح ، نقشه و گل ها به صورت پيوسته استفاده نشده است و داراي طرح هايي هستند كه به صورت جدا از هم و منظم قرار گرفته اند . نقشه هاي اين طرح عبارتند از افشان دست گل ، افشان شاخه پيچ و افشان اسليمي .


طرح خشتي : به اين طرح ؛ قابي هم گفته مي شود كه در آن انواع اشكال هندسي مانند لوزي و مربع استفاده شده اند . در اين اشكال نقش گل و بته و دسته گل هايي ايجاد شده است .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۱۴:۱۶ توسط:مهدي روزبهاني موضوع: نظرات (0)

مزاياي فرش 700 شانه آكريليك

فرش ماشيني ۷۰۰ شانه يكي از فرش هاي ماشيني پر فروش است كه در بين مصرف كنندگان ايراني طرفداران زيادي دارد . با توجه به قيمت مناسب اين فرش از تمامي جهات داراي كيفيت مناسب است .


مشخصات فني فرش ماشيني شامل شانه ، تراكم ، جنس نخ خاب ، دستگاه بافت ، جنس نخ تار و پود و تعداد رنگ است . در بين اين عوامل جنس نخ خاب بيشترين تاثير را تعيين كيفيت فرش دارد .


فرش ۷۰۰ شانه با تراكم هاي ۲۱۰۰ تا ۳۰۰۰ بافته مي شود اما تراكم ۲۵۵۰ در بين اين ها رايج تر است . جنس نخ خاب فرش در فرش هاي مختلف مي تواند متفاوت باشد . اكثر اين فرش ها با دستگاه Hcpx۲ بافته مي شود كه ساخت شركت وندويل بلژيك هستند . اين فرش به صورت ۸ رنگ ، ۱۰ رنگ و ۱۲ رنگ بافته مي شود .


با توجه به ويژگي هايي كه بيان كرديم اكثر قالي هاي ۷۰۰ شانه داراي مشخصات مشابه هستند اما آنچه باعث ايجاد تفاوت در آن ها مي شود جنس نخ خاب فرش است كه براي بافت با كيفيت ترين فرش هاي ماشيني از نخ اكريليك استفاده مي شود .


مزاياي فرش ۷۰۰ شانه آكريليك

نخ خاب اكريليك يك الياف مصنوعي است كه امروزه براي بافت فرش ماشيني بيشترين كاربرد را دارد . همچنين نخ هاي اكريليك هيت ست شده نسبت به نخ اكريليك داراي كيفيت بيشتري هستند و به همين دليل فرش هاي بافته شده با اين نخ ها داراي قيمت بيشتري هستند .


نخ اكريليك مزاياي زيادي دارد و فرش بافته شده با اين نخ ها داراي ويژگي هاي مهمي است از جمله :


مقاومت در برابر حرارت ، شستشو و سايش .


دارا بودن خاصيت انعطاف يا برگشت پذيري كه در اثر پاخوردن و فشار تغيير شكل نمي دهد .


استحكام ، ماندگاري و طول عمر زيادي دارد .


نخ اكريليك هيت ست به نخي گفته مي شود كه تحت عمل بخاردهي قرار گرفته است و كيفيتش افزايش يافته است . فرش ۷۰۰ شانه با نخ اكريليك هيت ست داراي مزيت هاي زير است :


پرزدهي اين فرش به مقدار قابل توجهي كاهش يافته است و داراي خاصيت ضد حساسيت است .


به دليل حالت مجعد نخ هيت ست فرش هاي بافته شده با اين نخ متراكم تر به نظر مي رسند و نرم و لطيف ترند .
ميزان جذب گرد و غبار و آلودگي اين فرش ها كمتر است .


اين فرش در ابعاد گوناگون مانند ۶ متري ، ۹ متري ، ۱۲ متري ، قايچه و پادري بافته مي شود . بسياري از توليد كنندگان فرش با ابعاد بزرگ و يكپارچه را هم بر اساس سفارش مشتريان مي بافند .

مطلب توصيه شده :  فروشگاه فرش ۷۰۰  شانه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۵۵:۰۳ توسط:مهدي روزبهاني موضوع: نظرات (0)

عواملي كه بر قيمت فرش ۷۰۰ شانه تاثير مي گذارند

براي اين كه بتوانيد فرش را ارزانتر بخريد آن را از نمايندگي هاي خود شركت توليد كننده يا از فروشگاه هاي آنلاين بخريد تا بتوانيد واسطه ها را حذف كنيد و قيمت واقعي خريد .


قيمت يك كالا به طور كلي شايد در بعضي مواقع بر كيفيت آن نيز ارجحيت داشته باشد . اما عوامل تعيين كننده ي خريد يك كالا به ترتيب اولويت :


كيفيت ، قيمت ، گارانتي و ضمانت مرجوعي و خدمات پس از فروش آن مي باشد


همان طور كه مي بينيد قيمت از مهمترين عامل خريد يك محصول است در مواقعي كه يك محصول با يكديگر از نظر كيفيت مشابه هستند قيمت مي توانند بيشترين تاثير را در اين كه كدام يك را انتخاب كند دارد .


در اين مطلب به عواملي كه روي قيمت فرش ۷۰۰ شانه تاثير مي گذارد اشاره خواهيم كرد . خواندن اين مطلب به شما كمك خواهد كرد كه قيمتي بيشتر از آن چه كه بايد يك فرش ۷۰۰ شانه ، با توجه به متريال استفاده شده دارد پرداخت نكنيد و بتوانيد فرشي با كيفيت درجه يك و با قيمت كارخانه بخريد و قيمت واقعي فرش را پرداخت كنيد و از پرداخت هزينه هاي گزاف خودداري كنيد .


براي اين كه بتوانيد فرش را ارزانتر بخريد آن را از نمايندگي هاي خود شركت توليد كننده يا از فروشگاه هاي آنلاين بخريد تا بتوانيد واسطه ها را حذف كنيد و قيمت تمام شده را فقط بپردازيد .

عوامل موثر بر قيمت فرش ۷۰۰ شانه


چند عامل مهم روي قيمت فرش ۷۰۰ شانه تاثير گذار است مانند :


جنس نخ خاب ، ابعاد ، دستگاه بافت و تعداد رنگ ، تراكم :
جنس نخ خاب از مهمترين عامل تعيين كننده ي قيمت و همين طور كيفيت آن است زيرا ۷۰ تا ۸۰ درصد از كل وزن فرش را نخ خاب تشكيل مي دهد


جنس نخ خاب فرش ۷۰۰ شانه مي تواند آكريليك هيت ست شده يا پلي استر هيت ست شده باشد .
اگر جنس نخ خاب فرش ۷۰۰ شانه آكريليك باشد قيمت آن از فرش ۷۰۰ شانه بافته شده با نخ پلي استر اندكي بالاتر است زيرا كيفيت نخ آكريليك بهتر از پلي استر است و طول عمر آن چند سالي بيشتر خواهد بود .


تعداد رنگ فرش ۷۰۰ شانه در قيمت آن موثر است مثلا قيمت فرش ۷۰۰ شانه ۱۲ رنگ از قيمت فرش ۷۰۰ شانه ۸ رنگ بيشتر است زيرا تعداد رنگ به كار برده در آن بيشتر است .


ابعاد نيز مي تواند يك عامل مهم در تعيين قيمت باشد به طور مثال قيمت فرش ۶ متري ۷۰۰ شانه از قيمت فرش ۱۲ متري كمتر است .
دستگاه بافت فرش ۷۰۰ شانه اگر hcp باشد كه فرش ۷۰۰ شانه اورژينال را توليد مي كند از فرش ۷۰۰ شانه اي كه با دستگاه تبديلي بافته مي شود بيشتر است .


تراكم نيز يكي از فاكتورهاي تعيين كننده قيمت فرش ۷۰۰ شانه است مثلا قيمت فرش ۷۰۰ شانه با تراكم ۲۱۰۰ با قيمت فرش ۷۰۰ شانه با تراكم ۲۵۵۰ يا ۳۰۰۰ تفاوت دارد و كمتر است زيرا درصد مصرف نخ در بافت آن با افزايش تراكم بالا مي رود .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۸:۲۵ توسط:مهدي روزبهاني موضوع: نظرات (0)

فرش ۷۰۰ شانه بخريم يا نه

براي خريد هميشه مشورت كردن بهترين كار است . چرا كه در خريد هاي مختلف افرادي هستند كه كالايي را كه شما مي خواهيد بخريد قبلا تجربه خريدش را داشته باشد و مي تواند در اين زمينه به شما بسيار كمك كند .


مشورت يكي كردن عقل ها است . مي تواند باعث شود شما نتيجه بهتري بگيريد در اينكه بخريد يا منصرف شويد .


فرش ۷۰۰ شانه بخريم يا نه يكي از سوالات متدوال در دنياي اينترنت و هم چنين دنياي غير از اينترنت يعني واقعي است .خيلي از مردم براي خريد قالي مي خواهند تصميم بگيرند و ممكن است اين سوال برايشان پيش بياد .


فرش ۷۰۰ شانه ، نوعي از فرش هاي ماشيني است كه از طرفداران بسياري برخوردار است . يعني مي توان گفت كه محبوب ترين فرش هاي ماشيني كه توليد شده اند ، اكنون ۷۰۰ شانه ها هستند و فروش بسيار خوبي در بين مردم دارند .


اميدواريم بتوانيم در مورد فرش ۷۰۰ شانه به شما مشورت بدهيم و بتوانيد نتيجه گيري از اين امر داشته باشيد .

خريد فرش ۷۰۰ شانه ، بله يا خير ؟


فرش ۷۰۰ شانه در سال ۱۳۸۸ توليد و در سال ۱۳۸۹ براي استفاده مردم و عموم به بازار وارد شد . شايد اوايلي كه اين فرش ها توليد مي شد ، رونق خوبي نداشت و مردم بيشتر سمت قالي هاي ۵۰۰ شانه مي رفتند اما كم كم مردم با آشنايي پيدا كردن با آن به سمت فرش هاي ۷۰۰ شانه جذب شدند .


فرش ۷۰۰ شانه علاوه بر اين كه طرح هاي دستباف گونه دارد ، داراي نرمي و راحتي خوبي است كه مي توان هم در هنگام استراحت از آن استفاده كرد هم اينكه براي دكور مورد استفاده قرار بگيرد .


اما شايد بگوييد كه مي توان براي منزل فرش ۷۰۰ شانه خريد يا خير ؟


بايد بگوييم كه مي توانيد به فرش ۷۰۰ شانه اعتماد كنيد و آن را بخريد چون هم داراي كيفيت خوبي است و هم داراي نرمي و لطافت قابل قبولي است و مي تواند چندين سال براي شما باقي بماند ، بدون اينكه رنگ آن برود و يا اينكه مشكل بافتي پيدا كند .


قيمت فرش ۷۰۰ شانه نيز نسبت به فرش هاي دستباف بسيار مناسب تر است و مي تواند براش كساني كه نمي خواهند چندين ميليون هزينه كنند مناسب است .


ولي در هنگام خريد بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه فرش ۷۰۰ شانه واقعي داراي تراكم ۲۵۵۰ است و با كيفيت ترين اين فرش ها بايد با الياف آكريليك بافته شوند .


اين اطلاعات همگي در برچسبي پشت فرش ها قابل مشاهده است . اطلاعاتي از قبيل تعداد شانه ، تراكم ، ماشيني بافت ، الياف اوليه و كارخانه در برچسب ذكر مي شوند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۸:۵۵ توسط:مهدي روزبهاني موضوع: نظرات (0)