فرش فرش .

فرش

عواملی که بر قیمت فرش ۷۰۰ شانه تاثیر می گذارند

برای این که بتوانید فرش را ارزانتر بخرید آن را از نمایندگی های خود شرکت تولید کننده یا از فروشگاه های آنلاین بخرید تا بتوانید واسطه ها را حذف کنید و قیمت واقعی خرید .


قیمت یک کالا به طور کلی شاید در بعضی مواقع بر کیفیت آن نیز ارجحیت داشته باشد . اما عوامل تعیین کننده ی خرید یک کالا به ترتیب اولویت :


کیفیت ، قیمت ، گارانتی و ضمانت مرجوعی و خدمات پس از فروش آن می باشد


همان طور که می بینید قیمت از مهمترین عامل خرید یک محصول است در مواقعی که یک محصول با یکدیگر از نظر کیفیت مشابه هستند قیمت می توانند بیشترین تاثیر را در این که کدام یک را انتخاب کند دارد .


در این مطلب به عواملی که روی قیمت فرش ۷۰۰ شانه تاثیر می گذارد اشاره خواهیم کرد . خواندن این مطلب به شما کمک خواهد کرد که قیمتی بیشتر از آن چه که باید یک فرش ۷۰۰ شانه ، با توجه به متریال استفاده شده دارد پرداخت نکنید و بتوانید فرشی با کیفیت درجه یک و با قیمت کارخانه بخرید و قیمت واقعی فرش را پرداخت کنید و از پرداخت هزینه های گزاف خودداری کنید .


برای این که بتوانید فرش را ارزانتر بخرید آن را از نمایندگی های خود شرکت تولید کننده یا از فروشگاه های آنلاین بخرید تا بتوانید واسطه ها را حذف کنید و قیمت تمام شده را فقط بپردازید .

عوامل موثر بر قیمت فرش ۷۰۰ شانه


چند عامل مهم روی قیمت فرش ۷۰۰ شانه تاثیر گذار است مانند :


جنس نخ خاب ، ابعاد ، دستگاه بافت و تعداد رنگ ، تراکم :
جنس نخ خاب از مهمترین عامل تعیین کننده ی قیمت و همین طور کیفیت آن است زیرا ۷۰ تا ۸۰ درصد از کل وزن فرش را نخ خاب تشکیل می دهد


جنس نخ خاب فرش ۷۰۰ شانه می تواند آکریلیک هیت ست شده یا پلی استر هیت ست شده باشد .
اگر جنس نخ خاب فرش ۷۰۰ شانه آکریلیک باشد قیمت آن از فرش ۷۰۰ شانه بافته شده با نخ پلی استر اندکی بالاتر است زیرا کیفیت نخ آکریلیک بهتر از پلی استر است و طول عمر آن چند سالی بیشتر خواهد بود .


تعداد رنگ فرش ۷۰۰ شانه در قیمت آن موثر است مثلا قیمت فرش ۷۰۰ شانه ۱۲ رنگ از قیمت فرش ۷۰۰ شانه ۸ رنگ بیشتر است زیرا تعداد رنگ به کار برده در آن بیشتر است .


ابعاد نیز می تواند یک عامل مهم در تعیین قیمت باشد به طور مثال قیمت فرش ۶ متری ۷۰۰ شانه از قیمت فرش ۱۲ متری کمتر است .
دستگاه بافت فرش ۷۰۰ شانه اگر hcp باشد که فرش ۷۰۰ شانه اورژینال را تولید می کند از فرش ۷۰۰ شانه ای که با دستگاه تبدیلی بافته می شود بیشتر است .


تراکم نیز یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت فرش ۷۰۰ شانه است مثلا قیمت فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۱۰۰ با قیمت فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ یا ۳۰۰۰ تفاوت دارد و کمتر است زیرا درصد مصرف نخ در بافت آن با افزایش تراکم بالا می رود .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۸:۲۵ توسط:مهدی روزبهانی موضوع: نظرات (0)