فرش فرش .

فرش

فرش ۷۰۰ شانه بخریم یا نه

برای خرید همیشه مشورت کردن بهترین کار است . چرا که در خرید های مختلف افرادی هستند که کالایی را که شما می خواهید بخرید قبلا تجربه خریدش را داشته باشد و می تواند در این زمینه به شما بسیار کمک کند .


مشورت یکی کردن عقل ها است . می تواند باعث شود شما نتیجه بهتری بگیرید در اینکه بخرید یا منصرف شوید .


فرش ۷۰۰ شانه بخریم یا نه یکی از سوالات متدوال در دنیای اینترنت و هم چنین دنیای غیر از اینترنت یعنی واقعی است .خیلی از مردم برای خرید قالی می خواهند تصمیم بگیرند و ممکن است این سوال برایشان پیش بیاد .


فرش ۷۰۰ شانه ، نوعی از فرش های ماشینی است که از طرفداران بسیاری برخوردار است . یعنی می توان گفت که محبوب ترین فرش های ماشینی که تولید شده اند ، اکنون ۷۰۰ شانه ها هستند و فروش بسیار خوبی در بین مردم دارند .


امیدواریم بتوانیم در مورد فرش ۷۰۰ شانه به شما مشورت بدهیم و بتوانید نتیجه گیری از این امر داشته باشید .

خرید فرش ۷۰۰ شانه ، بله یا خیر ؟


فرش ۷۰۰ شانه در سال ۱۳۸۸ تولید و در سال ۱۳۸۹ برای استفاده مردم و عموم به بازار وارد شد . شاید اوایلی که این فرش ها تولید می شد ، رونق خوبی نداشت و مردم بیشتر سمت قالی های ۵۰۰ شانه می رفتند اما کم کم مردم با آشنایی پیدا کردن با آن به سمت فرش های ۷۰۰ شانه جذب شدند .


فرش ۷۰۰ شانه علاوه بر این که طرح های دستباف گونه دارد ، دارای نرمی و راحتی خوبی است که می توان هم در هنگام استراحت از آن استفاده کرد هم اینکه برای دکور مورد استفاده قرار بگیرد .


اما شاید بگویید که می توان برای منزل فرش ۷۰۰ شانه خرید یا خیر ؟


باید بگوییم که می توانید به فرش ۷۰۰ شانه اعتماد کنید و آن را بخرید چون هم دارای کیفیت خوبی است و هم دارای نرمی و لطافت قابل قبولی است و می تواند چندین سال برای شما باقی بماند ، بدون اینکه رنگ آن برود و یا اینکه مشکل بافتی پیدا کند .


قیمت فرش ۷۰۰ شانه نیز نسبت به فرش های دستباف بسیار مناسب تر است و می تواند براش کسانی که نمی خواهند چندین میلیون هزینه کنند مناسب است .


ولی در هنگام خرید باید این نکته را در نظر داشته باشید که فرش ۷۰۰ شانه واقعی دارای تراکم ۲۵۵۰ است و با کیفیت ترین این فرش ها باید با الیاف آکریلیک بافته شوند .


این اطلاعات همگی در برچسبی پشت فرش ها قابل مشاهده است . اطلاعاتی از قبیل تعداد شانه ، تراکم ، ماشینی بافت ، الیاف اولیه و کارخانه در برچسب ذکر می شوند .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۸:۵۵ توسط:مهدی روزبهانی موضوع: نظرات (0)